BŮH VEDE

11/11/2013 09:01

BŮH VEDE

Všechny věci napomáhají k dobrému těm, kdo milují Boha . # Ro 08:28

      
Okolnosti života křesťana jsou stanoveny samotným Bohem . Nic se neděje náhodou tam. Ve své moudrosti , Bůh vám dává v situacích, které nechcete pochopit význam . To vás vezme do míst předem zvolené , nemusíte potkat lidi a místa, které v podmínkách, jako přímluvu , budí ve vás Duch svatý , je orientován určitým směrem . Nikdy se nepokoušejte řídit události , říct : "Já povede a poskytne se tomu vyhnout a být opatrný na to . "Tvůj život je v Božích rukou , takže si nemyslím, že přes okolnosti jsou zvláštní. Vaším úkolem v přímluvné modlitbě není trpět muka přímluvu , ale aby si za normálních okolností , kde Bůh vám dává , prostí lidé, mezi nimiž jste , aby před trůnem Boha , a dá Ducha svatého příležitost modlit se za ně skrze vás . Je to tímto způsobem , že Bůh prostřednictvím svých dětí , dosáhl svět.

      
Jsempřekážkou pro práci Ducha svatého , zatímco zbývající ve vlně , nebo snad já ho nahradí ? V přímluvu , že člověk musí dělat svou část, a jeho ruka , existují okolnosti, za kterých se nachází, a lidé, se kterými přijde do styku . Moje mysl musí být jako chrám Ducha svatého , takže jak říkám ti, pro něž se modlím , Duch svatý přimlouvá za ně.

      
Vaše modlitby přímluvné nemůže být moje a moje může být tvoje. Ale každý z nás , Duch svatý se modlí pro konkrétní osobu, která potřebuje tuto přímluvu .

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent