BOG VODI

11/11/2013 09:02

BOG VODI

Sve stvari rade zajedno za dobro onima koji vole Boga . # Ro 08:28

      
Okolnosti života kršćanin određuje sam Bog . Ništa se ne dešava slučajno tamo. U svojoj mudrosti , Bog vas stavlja u situacijama koje ne razumiju značenje . To vas vodi na mjesta odabrana unaprijed , vi upoznati neke ljude i mjesta te u uvjetima kao što su posredovanje , pobudila u vama Duhom Svetim , orijentiran u određenom smjeru. Nikada ne pokušavati voditi događaja, da ti kažem : "Ja ću voditi i dati , izbjeći i biti oprezni o tome. "Tvoj život je u Božjoj ruci , tako da ne mislim da pređe okolnosti su čudne . Tvoj dio u posrednički molitva nije da trpi agoniju posredovanje , već da uživaju običnim okolnostima kada Bog stavlja vas , jednostavno ljudi među kojima ste da dovedu pred tronom Boga, i daje Sveti Duh priliku da se moli za njih kroz vas . To je na taj način da je Bog , kroz njegovu djecu , do svijeta.

      
Ja sam prepreka za rad Svetoga Duha , dok su ostali u val, ili možda ja zamjena njega? U posredovanje , taj čovjek mora da uradi svoj ​​dio , i njegova ruka , postoje okolnosti u kojima se nalazi, a ljudi s kojima dolazi u dodir . Moj um mora biti kao hram Duha Svetoga , kako bi se što ja zovem one za koje se molim , Sveti Duh posreduje za njih.

      
Vaše molitve posredovanja ne može biti moj, i moj može biti tvoj. Ali svaki od nas , Sveti Duh moli za određenu osobu koja je potrebna ova posredovanja .

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent