מגמה בSIN

12/10/2013 10:34

מגמה בSIN

 
לכן, בדיוק כמובחטא אדם אחד נכנס לתוך העולם ,ומוות דרך חטא,וכך מותו התפשט לכל הגברים משום שכל החטא ... # Ro 05:12

 
התנ"ך אינו אומר שאלוהים העניש את המין האנושי בגלל חטאו של אדם אחד , אבלהנטייה לחטוא, כלומר הטענה שלי שיהיו לינכנס לעולם על ידי אדם אחד. היא גם אמרהשגבר אחר לקח על עצמו את החטאים של כל בני האדםובוטל על ידיההקרבה (# היי 9:26 ) , התגלות הרבה יותר עמוקה. נטיית חטא היא לא להיות מוסרי לבצע מעשים רעים. זוהיהנטייה לחפש את עצמך , כדי להפוך את עצמו, את אלוהיו . הוראה זו עשויה לבוא לידי ביטוי גם על ידיחוסר מוסריות עמוק , או להיות מלווהבמוסר קפדן. אחד , והשני יש לושורש :מתיימרים להיות אדון לעצמו . כאשרהאדון היה מול גברים מיושבים על ידי כל הכוחות רשעים , או הגברים שחייהם היו טהורה , מוסרית , שורה, זה לא עוצר את ההידרדרות של חלק , או את הערך המוסרי של אחר. הוא הסתכל על מה שאנחנו לא רואים :יחס הפנימי.

 
החטא הואבי מהלידה שלי, אני לא יכול לשנות את זה, אבל אלוהים הוא אחראי , את הגאולה. על ידי הצלב של ישוע המשיח, אלוהים גאל את המין האנושי כולו מפני האיום של הגינוי התלוי מעליו בגללהתורשה של חטא. אלוהים אף פעם לא מחזיק איש אחראי לכך ירש חטא. המשפט לא בא משם. אבל אני מוטבע בחותם שלההרשעה אם , בידיעה שישוע באו כדי לספק אותי, אני מסרב לקבל את ישועתו. זהו פסק הדין, (הרגע הקריטי ) : "האור הגיע לעולם, ואנשים אהבו את החושך ולא אור. "

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent