СВЕДОЧЕЊЕ Духа Светога

25/10/2013 11:36

СВЕДОЧЕЊЕ Духа Светога
Сам Дух сведочи с нашим духом ... # Ро 8:16

      
Када се приближимо Богу , ми смо понекад у искушењу да исецкати . Желимо сведока Духа пре послушност Богу . " Зашто Бог не открива он није за мене ? " Ми се питамо . Он не може . Није да није желео , али то не може , јер нам је одбијање да се преда њему , он стоји на путу . Када идемо Богу без резерве , она сведочи о себи . Он не може да да сведок на вас, али то је одмах отишао да види своју сопствену природу он је ставио у вас . Ако сте сведок пред реалношћу , да расипа у сентименталном емоција . Чим притиснете Редемптион и зацепи узалуд расуђивање , Бог се манифестује на вас и ви откријете да је са запрепашћењем до сада , је ли ко емпецхиез да урадите . Ако сумњате да Бог може избавити од греха , онда нека то буде , или му реци . Немојте се ослањати на мишљење једног илидругог , али у # Мт 11:28 : " Дођите к мени ! " Дођи , ако сте уморни и учитан , питајте ако си лош , не промените ( # Лу 11:13 ) .

      
Ми понекад збуни једноставан доказ здравог разума са сведоком Светога Духа . АлиДух сведочи нашем духу и делу спасења , чини све да наш сведок разлога . Ако желимо да примора , није изненађујуће да смо у тами и неизвесности . Баци све палубе , поверење у Бога , и Он ће вам дати сведочанство Светога Духа .

 
 
 
 

 

SVEDOČENJE Duha Svetoga
Sam Duh svedoči s našim duhom ... # Ro 8:16

       Kada se približimo Bogu , mi smo ponekad u iskušenju da iseckati . Želimo svedoka Duha pre poslušnost Bogu . " Zašto Bog ne otkriva on nije za mene ? " Mi se pitamo . On ne može . Nije da nije želeo , ali to ne može , jer nam je odbijanje da se preda njemu , on stoji na putu . Kada idemo Bogu bez rezerve , ona svedoči o sebi . On ne može da da svedok na vas, ali to je odmah otišao da vidi svoju sopstvenu prirodu on je stavio u vas . Ako ste svedok pred realnošću , da rasipa u sentimentalnom emocija . Čim pritisnete Redemption i zacepi uzalud rasuđivanje , Bog se manifestuje na vas i vi otkrijete da je sa zaprepašćenjem do sada , je li ko empechiez da uradite . Ako sumnjate da Bog može izbaviti od greha , onda neka to bude , ili mu reci . Nemojte se oslanjati na mišljenje jednog ilidrugog , ali u # Mt 11:28 : " Dođite k meni ! " Dođi , ako ste umorni i učitan , pitajte ako si loš , ne promenite ( # Lu 11:13 ) .

       Mi ponekad zbuni jednostavan dokaz zdravog razuma sa svedokom Svetoga Duha . AliDuh svedoči našem duhu i delu spasenja , čini sve da naš svedok razloga . Ako želimo da primora , nije iznenađujuće da smo u tami i neizvesnosti . Baci sve palube , poverenje u Boga , i On će vam dati svedočanstvo Svetoga Duha .
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent