Bog se ne mijenja

27/12/2013 14:26
 

 Bog se ne mijenja

" Svaki dobar dar i svaki poklon savršeni odozgo , od Oca svjetla , sa kojima nema varijacije ili sjeni okretanje . " Jacques 1.17
Nažalost mnogi ljudi ostaju u agoniji pred Bogom jer imaju lošu sliku o njemu . Oni su zabrinuti i žive svoj život Christian tresao .

Neki vide Boga kao izbirljiva , nezasitne i biti teško zadovoljiti . Oni imaju dušu boli jer stalno traže da zaradi svoju ljubav i pažnju koju naletim ... Drugi vjeruju da je Bog selektivno , će je izabrao mene ? Kao da me stvarno ? Zatim postoje oni koji misle da je Bog dobar , ali u suprotnosti , u drugim riječima ljubav Boga zavisi od njihovog uspjeha ili neuspjehe ...

Naravno, ako griješite li žalosti Duh Božji u vama , a ako činite dobro onda je Duh Sveti je zadovoljan sa svojim stavom . Međutim , iza svega ovoga , Bog te voli . Ako dovesti svoju djecu dobre ocjene ste zadovoljni , ako su note su siromašni si tužna . Međutim , svoju ljubav za njih je ista . To je ljubav nebeskog Oca za vas. Bog te voli , nije cepidlaka , selektivno ili nekonzistentan način, ali samo zato što su njegovo dijete . Ljubav Božja se ne mijenja , ali konstantan .

Ima u njemu nema sjeni okretanja , on nije čovjek reći danas , " Volim te " , a zatim sutradan "Ja više volim te . " Žive u miru i zatražiti da zadovolji svog Boga , da ne zaslužuju svoju ljubav , jer već imate ga , već jednostavno da proslavimo Oca srce .

Molitva za danas

Moj dragi Nebeski Oče , dolazim prije nego što ponizno znajući da ste me prihvatili u vašem prisustvu , ne zato što mi je dobre ocjene , ali samo iz ljubavi sa radom Isusa na krstu . Hvala vam za ovu nedokučiva ljubav .

Patrice Martorano

 
 
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent