TREND v hříchu

12/10/2013 10:55

TREND v hříchu

 
Proto, stejně jako skrze jednoho člověka hřích vstoupil do světa , a skrze hřích smrt , a tak smrt rozšířila na všechny lidi , protože všichni zhřešili ... # Ro 05:12

 
Bible neříká , že Bůh potrestal lidstvo kvůli hříchu jednoho člověka, aledispozice k hříchu , to znamená, můj nárok mít sám vstoupil do světa jeden muž . Řekla také, že jiný člověk na sebe vzal hříchy celého lidstva a zrušena oběti (# Hej 09:26 ) , mnohem hlubší zjevení. Dispozice k hříchu není být nemorální spáchat zlé skutky . To je tendence hledat pro sebe, aby se jeho já, jeho Bůh . Toto ustanovení se může projevit buď hlubokým nemorálnosti , nebo musí být přísné morálky. Jeden a druhý má stejný kořen :požadavek být svým vlastním pánem . Když Pán byl před muži obývali všemi silami zla , nebo muži , jejichž životy byly čisté , morální, řádek , není zastavit zhoršování některých , nebo morální hodnoty další . Díval se na to, co nevidíme : vnitřní postoj.

 
Hřích je ve mně od mého narození , nemohu ho změnit , ale Bůh má na starosti ,vykoupení . Do kříže Ježíše Krista, Bůh vykoupil celou lidskou rasu před hrozbou odsouzení visí nad ním kvůli dědičnosti hříchu. Bůh nikdy nedrží muž zodpovědný za to, že zdědili hřích. Věta nepochází odtamtud. Ale já označeny pečetí odsouzení , pokud s vědomím, že Ježíš přišel, aby mě vysvobodí , odmítám přijmout jeho spásu. Jedná se o rozhodnutí , (kritický okamžik ) : "Světlo přišlo na svět, ale lidé si zamilovali více tmu než světlo . "

 

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent