Daj Bože poštovanje zaslužuje Patrice Martorano

10/07/2014 17:03
Daj Bože poštovanje zaslužuje 
Patrice Martorano 
 
"Ako sam ja otac, gdje je čast zbog mene? Ako sam majstor, gdje je strah imamo mene? Govori Jahve nad Vojskama." Malachi 1.6 
Da bi se na podu protiv crkve tijekom više desetljeća, predstavio Boga kao hladno, stroge i ravnodušan, neki su se bacili u drugu krajnost i pokazala Gospodina kao svoju "druže". 
Imaju duboko poštovanje Božje prisutnosti. Ovaj pojam-postoji još prisutan u Bibliji! Abraham, Mojsije, Jeremija, Peter i John ili Apostol Pavle nikada nije imala u svom dijalogu s Bogom, ovaj "kako klijentelizam" pristup. Bog je Bog, on zaslužuje naš strah i poštovanje. 
Vizija lakoće je vrlo štetno, pa čak i opasno vremenom jer uklanja sve zbog poštovanja našem Gospodaru. Biblija kaže da je "strah od Boga je početak mudrosti" (Izreke 01:07).
Da li u knjizi Izlaska (poglavlje 19), opisuje ljude priprema za ulazak u zajedništvo s Bogom ili u Poslanice Hebrejima kada je opisao kako moramo doći do Boga, "u iskrenost, vjera, pročišćene krvlju Isusa savjesti i oprati čistom vodom tijela "(Jevrejima 10,22) iz Starog u Novi zavjet, na različite načine približavanja Bogu su poštovanja. 
Bilo bi netačno prići Gospodu ležerno i lakoću. Imaju duboko poštovanje Božje prisutnosti. Skloni srca da Njegova Svetost i ostvaruju milosti i privilegija koja vam daje vam dati pristup svojim svetim prisutnosti. 
Molitva za danas 
Otac je sa srcem punim radosti i pun poštovanja koje sam prići. Na ovaj dan, molim vas da mi pomogne da imaju više poštovanja za tebe, jer ti si moj Bog i ja te volim. Amen. 
Patrice Martorano 
https://www.topchretien.com/topmessages/view/13069/accordez-dieu-le-respect-quil-merite.html
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent