КОМПРОМИС

30/07/2013 16:31

КОМПРОМИС


Толеранција се посматра као нека врста врлине у нашем друштву и да буде третирана нетолерантан постао скоро увреда. Што се тиче вере, Библија није толерантан на све из почетка. То је чак и прави хришћани, јер знају да је Божја реч је истина и одлучујући. Када човек нема истину, онда не губи ништа прављењем компромиса. Она у сваком случају није учинио ништа да изгуби од самог почетка. Али, за верника, угрожавања Реч Божију би било фатално.

Исус каже у том смислу: "Ја сам пут, истина и живот. Нико не долази к Оцу осим кроз мене (Јован 14: 6). Зато сам вам рекао да ћете умрети у својим гресима, јер ако ви не верујете да сам ја, ви ћете умрети у својим гресима (Јован 8: 24). Ко поверује и крсти се биће спасен, а ко не верује биће осуђен (Мк. 16: 16). "То је оно што долази преко речи Божије. "Идите, научите све народе ..." (Мт. 28: 19). Сви ови народи треба Јеванђеља упркос своје религије, јер религија је направио човек и пун компромиса, али истина долази из Бога. Постоје спасења у Исусу Христу!

 

 

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent