Мала деца се чувају?

03/01/2014 09:33
 

 Мала деца се чувају?
Ја сам био у Матеју 6:10 часова ЕТ сам дошао преко МацАртхур ноте сам тражио.
   Данашњи пролаз показује да су сва деца која нису навршили одговорности ставља да користи рад крста, који су њихови родитељи спасени или не.
У текућем периоду, који ће се завршити са доласком Господа да уклони своју породицу, сва деца која умру се чувају и прикупљају од Њега. То је нормално да нису одбацили спасење током свог кратког живота овде на земљи, и стога се не осуђује.Господ није потребно да изгледа као да је рекао одрасле особе (Закхеј): "Син човечији дошао да нађе и спасе што је изгубљено" (# Лу 19:10).

 
 
 
 
Mala deca se čuvaju ?
Ja sam bio u Mateju 6:10 časova ET sam došao preko MacArthur note sam tražio .
   Današnji prolaz pokazuje da su sva deca koja nisu navršili odgovornosti stavlja da koristi rad krsta , koji su njihovi roditelji spaseni ili ne .
U tekućem periodu , koji će se završiti sa dolaskom Gospoda da ukloni svoju porodicu , sva deca koja umru se čuvaju i prikupljaju od Njega . To je normalno da nisu odbacili spasenje tokom svog kratkog života ovde na zemlji , i stoga se ne osuđuje . Gospod nije potrebno da izgleda kao da je rekao odrasle osobe ( Zakhej ) : "Sin čovečiji došao da nađe i spase što je izgubljeno " ( # Lu 19:10 ) .
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent