Marilah dekat kepada Allah dan dia akan menarik dekat kepada anda

22/12/2013 09:55
 

 " Marilah dekat kepada Allah dan dia akan menarik dekat kepada anda. " Jacques 4.8

Allah berjanji untuk mendekati anda apabila anda menghampiri dia. Bagaimana kita boleh mendekatiNya ? Berikut adalah beberapa tanda-tanda :
Anda boleh mendapatkan hampir kepada Allah kerana anda, di mana anda berada !
Perlu diingatkan pertama sekali bahawa seluruh ayat ini menyeru kita untuk berpaling daripada dosa, kerana dosa memisahkan kita daripada Tuhan. Semata-mata kembali kepada Allah adalah cara yang pertama untuk mendekati dia.
 
Kemudian Alkitab memberitahu kita untuk datang ke dalam kehadirannya dengan pujian dan kesyukuran. Hati yang bersyukur, memudahkan pendekatan kepada Tuhan. Malah, Kitab Suci memberitahu kita bahawa Allah menentang orang yang sombong, tetapi memberikan kasih karunia yang rendah hati.
 
Apabila jantung anda merendah diri di hadapannya, anda boleh mendekati dia. Jika anda sedang mencari untuk dengan sepenuh hati anda, anda akan merasa dan dia akan menarik dekat kepada anda.
 
Dapatkan Tuhan hari ini dengan membaca Alkitab anda , berdoa , bertafakur janji-janjinya dan memuja . Jika anda datang dengan hati yang terbuka , anda boleh mendekati Allah kerana anda, di mana anda berada , dan dia akan mengisi anda dengan keamanan dan kebaikanNya semua hari-hari dalam hidup anda.
A Doa untuk Hari ini
 
Bapa Syurgawi, saya memilih untuk mendekati anda . Saya membuka hati saya dan saya bertaubat daripada apa-apa yang displeases anda dalam saya. Isi saya dengan kuasa anda, supaya saya boleh menjalani kehidupan yang anda telah merancang untuk saya. Saya memberkati nama anda hari ini dan selama-lamanya. Dalam nama Yesus . Amin.
Joel Osteen

https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent