Naučte se čekat

23/07/2014 12:47
Naučte se čekat 
 
  Je-li Bůh stanovil čas na všechno, 
to je nejlepší, aby tuto myšlenku a vyčkávat svůj čas 
 
 
Moje časy jsou v ruce tvé Žalmy 31.16 
Žalmista napsal: "Věřím v tebe, Hospodine: Řekl jsem:, Ty jsi můj Bůh Mé časy jsou ve tvých rukou" Žalm 31, 15-16. 
Chůze s Bohem, zjistíte, že budete trávit více času čekáním než dostávat. A jakmile jste dostali to, co jste očekávali, začnete očekávat nic jiného! To je důvod, proč, pokud nechcete naučit čekat v radosti, budete neustále frustrovaný. 
 
Pavel napsal: "Pojďme se nestal unavený v konání dobra, v pravý čas budeme sklízet, pokud neoblevujeme" Galatským 6,9."Správný čas" je ten správný čas podle Boha, a ne od nás. Je-li Bůh stanovil čas na všechno, je to nejlepší, aby tuto myšlenku a čekat na svůj čas. 
 
Budete říkat: "Co mám dělat během tohoto čekání?" Důvěřuj mu! 
 
Bible učenec řekl: "Bůh mě naučil žít můj život tento čekající dokončení projektů, kterou dal v mém srdci opravdu chceme dosáhnout dalšího kroku jsme zanedbávat věci. bez této výhody. Bůh mi dal vidění deset let předtím to dojde, a během všech těchto let, jsem vynechal spoustu radosti chtějí sliby jsou splněny před jejich čas. Naučte se plně uspokojit tento krok, zatímco budete čekat na další. "
 
Akce pro dnešek 
 
Naučte se čekat. 
Bob Gass
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent