Nikad sama sa Isusom

14/02/2014 13:11
Nikad sama sa Isusom
 
" ... Ljubaznosti Gospod se ne iscrpljuje , njegova milost nisu svoje riječi ... Veliki je svoj ​​vjernost ! " Lamentations 3.22
 
 
Nikad sama sa Isusom
 
Postoji ono što se zove " zakon serije " . Ponekad sve katastrofe ili loše vijesti pada na nas , dok u isto vrijeme druge strane smo kombinirati dobre vijesti i radosti ... Sve DIMS u našem umu , a mi se pitamo zašto nam se događa . To je određena stvar je da u tim trenucima Bog je blizu nas. Bolje ! On živi u nama svojim Duhom i moći nas oslobađa od svih tereta i sve situacije .
 
Christian devastiran , obeshrabreni ,
Umorna si , iskusio .
Gledajući udobnost gdje ne postoje
 
I vi mislite da je pogrešno biti sam ovde .
Vi molite ... molite , plačeš , te moli , NIŠTA
Da , čini se da ti da Gospod ne radi ništa ... !
Vaše srce i um su se utopili u vrtlogu
A ti potonuti ... ti potonuti u ponor svoje misli .
 
Ne mogu vam reći zašto i zašto sada !
Ne mogu vam reći koliko dugo
Ovaj izazov i dug tunel prošle
Ali čekaj ! Da , stani , biti jak !
 
A čak i ako vam je teško vjerovati
Isus vas razumije , to je vaš jedina nada .
Sam vidio dubine svog bola
Sama uključuje svoje uzdahe i suze .
 
Njegova milost se obnavlja iz izlazećeg sunca
I njegova milost i dalje noći .
Možete li računati sve zvijezde na nebu ... ?
To je isti blagoslove Gospodnje .
 
Sve živite nije uzalud
Zato što Bog čini sve za svrhu .
Bog je uvijek tu , to je vrlo blizu vas
Nemojte odustati , molim te , stani !
 
Dešava se da ste imali ništa ne može učiniti
Ništa što bi Isus došao da ti pomognem !
Ne , ne, ne ! Nisi sam ovdje dolje !
Isuse, vjerujem , Isus je s vama !
 
 
Molitva za danas
 
Gospode, ti me vaše prisutnosti i snagu u teškim vremenima osigurala . Pomozi mi da se trese ovu stvarnost u mom srcu i dalje na putu vjere . U ime Isusa . Amen !
Patrice Martorano
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent