Никада сами са Исусом

14/02/2014 12:54
Никада сами са Исусом
 
" ...Доброта Господа се не исцрпљује , његови милост нису њихове речи ... Велика је твоја верност ! " Плач 3,22
 
 
Никада сами са Исусом
 
Постоји оно што се зове "закон о серији " . Понекад све катастрофе или лоше вести падне на нас док истовремено друге стране смо комбинују добре вести и радости ... све затамњује у нашем уму и питамо се зашто се то дешава са нама . То јесигурно ствар је да је у тим тренуцима Бог је близу нас . Боље ! Он живи у нама Духом својим и моћ да нас ослобађа од свих терета и свим ситуацијама .
 
Кристијан девастирана , обесхрабрени ,
Уморни сте , икада доживели .
Гледајући удобност где не постоје
 
И ти мислиш погрешно бити сам овде доле .
Ви молите ... ви молите , плачеш , ти моли , НИШТА
Да , изгледа да ти даГоспод не чини ништа ... !
Ваше срце и ум су удавио у вртлог
А ти ... ти потонути потонути у бездан ваших мисли .
 
Ја не могу да вам кажем зашто и због чега сада !
Не могу вам рећи колико дуго
Ова изазовна и дуг тунел последњи
Али држи се ! Да , сачекај , бити јак !
 
А чак и ако вам је тешко да поверујем
Исус те разуме , то је ваша једина нада .
Сам видио дубине вашег бола
Сам укључује ваше уздахе и сузе .
 
Његове милости су обновљена одизлазећег сунца
И његова милост остајуноћ .
Можете ли рачунати све звезде на небу ... ?
То је исти благослови Господа .
 
Све што живи није узалуд
Зато што Бог чини све за сврху .
Бог је увек ту , она је веома близу тебе
Немојте одустати , ја те молим , сачекај !
 
То се дешава да вам поднесем можете ништа да урадите
Ништа што би Исус дошао да ти помогнем !
Не , не , не! Нисте сами овде доле !
Исус , верују , Исус је са вама !
 
 
Молитва за данас
 
Господе , ти ме вашег присуства и своју снагу у тешким временима уверити . Помози ми да се тресе ову реалност у мом срцу и наставити на путу вере . У име Исусово . Амин !
Патрис Марторано
Nikada sami sa Isusom
 
" ...Dobrota Gospoda se ne iscrpljuje , njegovi milost nisu njihove reči ... Velika je tvoja vernost ! " Plač 3,22
 
 
Nikada sami sa Isusom
 
Postoji ono što se zove "zakon o seriji " . Ponekad sve katastrofe ili loše vesti padne na nas dok istovremeno druge strane smo kombinuju dobre vesti i radosti ... sve zatamnjuje u našem umu i pitamo se zašto se to dešava sa nama . To jesigurno stvar je da je u tim trenucima Bog je blizu nas . Bolje ! On živi u nama Duhom svojim i moć da nas oslobađa od svih tereta i svim situacijama .
 
Kristijan devastirana , obeshrabreni ,
Umorni ste , ikada doživeli .
Gledajući udobnost gde ne postoje
 
I ti misliš pogrešno biti sam ovde dole .
Vi molite ... vi molite , plačeš , ti moli , NIŠTA
Da , izgleda da ti daGospod ne čini ništa ... !
Vaše srce i um su udavio u vrtlog
A ti ... ti potonuti potonuti u bezdan vaših misli .
 
Ja ne mogu da vam kažem zašto i zbog čega sada !
Ne mogu vam reći koliko dugo
Ova izazovna i dug tunel poslednji
Ali drži se ! Da , sačekaj , biti jak !
 
A čak i ako vam je teško da poverujem
Isus te razume , to je vaša jedina nada .
Sam vidio dubine vašeg bola
Sam uključuje vaše uzdahe i suze .
 
Njegove milosti su obnovljena odizlazećeg sunca
I njegova milost ostajunoć .
Možete li računati sve zvezde na nebu ... ?
To je isti blagoslovi Gospoda .
 
Sve što živi nije uzalud
Zato što Bog čini sve za svrhu .
Bog je uvek tu , ona je veoma blizu tebe
Nemojte odustati , ja te molim , sačekaj !
 
To se dešava da vam podnesem možete ništa da uradite
Ništa što bi Isus došao da ti pomognem !
Ne , ne , ne! Niste sami ovde dole !
Isus , veruju , Isus je sa vama !
 
 
Molitva za danas
 
Gospode , ti me vašeg prisustva i svoju snagu u teškim vremenima uveriti . Pomozi mi da se trese ovu realnost u mom srcu i nastaviti na putu vere . U ime Isusovo . Amin !
Patris Martorano
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent