Ο Θεός ο Πατέρας, ο Υιός του Θεού και ο Θεός το Άγιο Πνεύμα σε ένα Θεό.

04/12/2015 16:11
Ο Θεός ο Πατέρας, ο Υιός του Θεού και ο Θεός το Άγιο Πνεύμα σε ένα Θεό.
 
Μάρκος 16: 16 · ο πιστεύων και βαπτιστεί θα σωθεί? Αλλά δεν πιστεύει ότι θα πρέπει να είναι καταραμένος.
 
Ησαΐας 44: 6 Ούτω λέγει Κύριος ο Βασιλεύς του Ισραήλ, και ο Λυτρωτής αυτού, ο Κύριος των δυνάμεων? Εγώ είμαι ο πρώτος και είμαι ο τελευταίος? Και εκτός εμού δεν υπάρχει Θεός.
 
Ματθαίος 22: 32 Εγώ είμαι ο Θεός του Αβραάμ, ο Θεός του Ισαάκ και ο Θεός του Ιακώβ; Ο Θεός δεν είναι Θεός των νεκρών αλλά ζώντων.
 
Ιωάννης 14: 6 Ο Ιησούς λέει σ 'αυτόν: Εγώ είμαι ο δρόμος, η αλήθεια και η ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μόνο μέσω εμού.
 
Ιωάννης 14: 26 Αλλά ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο, που ο Πατέρας θα στείλει στο όνομά μου, θα σας διδάξει όλα τα πράγματα και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα σας έχω πει.
O Theós o Patéras , o Yiós tou Theoú kai o Theós to Ágio Pnévma se éna Theó .
 
Márkos 16 : 16 : o pistévon kai vaptisteí tha sotheí ? Allá den pistévei óti tha prépei na eínai kataraménos .
 
Isaḯas 44 : 6 Oúto légei Kýrios o Vasiléfs tou Israíl , kai o Lytrotís aftoú, o Kýrios ton dynámeon ? Egó eímai o prótos kai eímai o teleftaíos ? Kai ektós emoú den ypárchei Theós .
 
Matthaíos 22 : 32 Egó eímai o Theós tou Avraám , o Theós tou Isaák kai o Theós tou Iakóv ? O Theós den eínai Theós ton nekrón allá zónton .
 
Ioánnis 14 : 6 O Iisoús léei s 'aftón : Egó eímai o drómos , i alítheia kai i zoí . Kaneís den érchetai ston Patéra pará móno méso emoú .
 
Ioánnis 14 : 26 Allá o Paráklitos , to Pnévma to Ágio , pou o Patéras tha steílei sto ónomá mou , tha sas didáxei óla ta prágmata kai tha sas ypenthymísei óla ósa sas écho pei .
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent