Ја сам завршио посао који ми је дао да урадим.

17/09/2013 17:05

Ја сам завршио посао који ми је дао да урадим. # Јн 17:4

       Истина предаја није да испоручи наше животе, већ наше воље. Када се ово уради, ви сте урадили. Ово је за све велики одлучујући криза у нашим животима. Бог никада не приморава човека да му да своју вољу, никада моли, он чека човека да се поднесе. Ово је борба не можемо да испоручи два пута.

       Напуштање у помоћ. "Дођите к мени, и ја ћу вас одморити. "Када смо почели да доживе оно право спасење, онда се предамо нашу вољу Исусу, наћи одмор. Сваки проблем који узнемирава наше срце или ум, се претвара у позив на вољу: "Дођи код мене. "Ово ће му добровољно.

       Напуштање себе. "Ако неко хоће да пође за мном, нека се одрекне себе. "Напуштање расправљало овде је да моје лице - све прожима са остатком који је Исус ставио у мом срцу. "Да би бити мој ученик, дај ми сва права која сте имали о себи", рекао је он. Мој живот сада није ништа више него одраз овог напуштања. Када буде завршен, ми не треба да се плаше било који догађај, нити да бринете о околностима, ми смо у потпуности Исус довољно.

       Напуштање омогућава да се суочи са смрћу. "И други ће те опасати ..." # Јн 21:18-19. Да ли знате шта то значи, и да буду обавезни да иду у смрт? Уверите се да неуспех није последица пролазне интензивне емоције да би био у стању да те вратим. Да ли сте уједињени са Исусом у његовој смрти, тако да прати у свему и свуда?

       Напуштање - и после? Након животни век више није тежња за савршену заједницу са Богом и непоколебљива.

 
 
 
 

 

Ja sam završio posao koji mi je dao da uradim . # Jn 17:4

       Istina predaja nije da isporuči naše živote, već naše volje . Kada se ovo uradi , vi ste uradili . Ovo je za sveveliki odlučujući kriza u našim životima . Bog nikada ne primorava čoveka da mu da svoju volju , nikada moli , on čeka čoveka da se podnese . Ovo jeborba ne možemo da isporuči dva puta .

       Napuštanje u pomoć . " Dođite k meni , i ja ću vas odmoriti . " Kada smo počeli da dožive ono pravo spasenje , onda se predamo našu volju Isusu , naći odmor . Svaki problem koji uznemirava naše srce ili um , se pretvara u poziv na volju : " Dođi kod mene. " Ovo će mu dobrovoljno .

       Napuštanje sebe . " Ako neko hoće da pođe za mnom , neka se odrekne sebe . "Napuštanje raspravljalo ovde je da moje lice - sve prožima sa ostatkom koji je Isus stavio u mom srcu . " Da bi biti moj učenik , daj mi sva prava koja ste imali o sebi ", rekao je on . Moj život sada nije ništa više nego odraz ovog napuštanja . Kada bude završen , mi ne treba da se plaše bilo koji događaj , niti da brinete o okolnostima , mi smo u potpunosti Isus dovoljno .

       Napuštanje omogućava da se suoči sa smrću . " I drugi će te opasati ... " # Jn 21:18-19 . Da li znate šta to znači , i da budu obavezni da idu u smrt ? Uverite se da neuspeh nije posledica prolazne intenzivne emocije da bi bio u stanju da te vratim . Da li ste ujedinjeni sa Isusom u njegovoj smrti , tako da prati u svemu i svuda ?

       Napuštanje - i posle ? Nakonživotni vek više nijetežnja za savršenu zajednicu sa Bogom i nepokolebljiva .
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent