Saznajte kako čekati

23/07/2014 12:47
Saznajte kako čekati 
 
  Ako je Bog postavio put za sve, 
najbolje je da ovu ideju i čekati svog vremena 
 
 
Moje vremena su u tvoje ruke Psalmi 31.16 
Psalmista je napisao: "Vjerujem u tebe, o Jahve: Rekao sam, Ti si moj Bog moja vremena su u tvoje ruke" Psalam 31​​, 15-16. 
Hodajući s Bogom, da otkrijete da ste provode više vremena čekanja nego primati. A kad ste dobili ono što ste očekivali, počnete očekivati ​​nešto drugo! To je razlog zašto, ako ne nauči da čekati u radosti, od vas će biti stalno frustriran. 
 
Pavle je napisao: "Nemojmo postati umorni u čineći dobro, jer u zbog sezone smo ubrati, ako nesvest ne" Galatima 6.9. U "odgovarajuće vrijeme" je pravo vrijeme prema Bogu, a ne od nas. Ako je Bog postavio put za sve, najbolje je da se ova ideja i čekati svoje vrijeme. 
 
Vi ćete reći: "Što da radim u ovoj čekanja?" Vjeruj mu! 
 
A Biblija učenjak je rekao: "Bog me je naučila da živim svoj život ovog do okončanja projekata koje je stavio u mom srcu smo zaista žele doći do sljedeći korak zanemarimo stvari. bez ove korist. Bog mi je dao viziju deset godina prije nego što se dogodi, i tokom svih ovih godina, propustio sam mnogo radosti u žele obećanja koja ispunjeni prije svoje vrijeme. Saznajte da u potpunosti zadovolji ovaj korak dok čekate za narednu. "
 
Akcija za danas 
 
Saznajte da čeka. 
Bob Gass
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent