Vzdejte Bohu úctu, kterou si zaslouží Patrice Martorano

10/07/2014 17:02
Vzdejte Bohu úctu, kterou si zaslouží 
Patrice Martorano 
 
"Jsem-li Otec, kde je čest kvůli mně? Když jsem pán, kde je strach, máme mě? Praví Hospodin zástupů." Malachi 1.6 
Chcete-li podlahu proti církvi v průběhu několika desítek let, představil Boha jako studený, strohý a netečný, někteří se vrhli do druhého extrému a ukázal na Pána jako svého "kamaráda". 
Mají hlubokou úctu k Boží přítomnosti. Tento pojem, tam je ještě chybí v Bibli! Abraham, Mojžíš, Jeremiáš, Peter a John, nebo apoštol Pavel nikdy ve svém dialogu s Bohem, tento přístup ", jak bratříčkování". Bůh je Bůh, on si zaslouží náš strach a respekt. 
Vize lehkosti je velmi škodlivé a dokonce nebezpečné, v průběhu času, protože odstraňuje veškeré přiměřené úctu k našemu Pánu.Bible říká, že "bázeň Boží je počátkem moudrosti" (Přísloví 01:07). 
Ať už v knize Exodus (kapitola 19), popisuje lidi chystá vstoupit do společenství s Bohem, nebo v epištole Židům, když je popsáno, jak musíme přijít k Bohu, "v upřímnost, víra, čistí krev Ježíše svědomí a promyje čistou vodou tělem "(Židům 10,22) ze Starého do Nového zákona, jsou různé způsoby, jak se blíží Bohu jsou uctiví. 
Bylo by nesprávné se blížit k Pánu uvolněně a lehkost. Mají hlubokou úctu k Boží přítomnosti. Nakloňte svá srdce k Jeho svatosti a uvědomit si, milost a výsadu, že vám dává vám dává přístup k jeho svaté přítomnosti. 
Modlitba za dnešek 
Otec je se srdcem plným radosti a plné úcty, že jsem se přiblížit vám. V tento den, žádám vás, abyste mi pomohl mít větší respekt pro tebe, protože jsi můj Bůh a já tě miluju. Amen.
Patrice Martorano 
https://www.topchretien.com/topmessages/view/13069/accordez-dieu-le-respect-quil-merite.html
https://cms.dieu-avant-tout-com.webnode.fr/

—————

Précédent